טיפים לתזונה בריאה לאמהות עסוקות

אמהות כל הזמן בדרכים. בין אם את אמא עובדת או אם בבית, קשה למצוא זמן לשבת ולאכול ארוחה, שלא לדבר על ארוחה בריאה. הנה כמה טיפים להגניב את האכילה הבריאה הזו ללוחות הזמנים העמוסים ביותר.

פעילות גופנית חשובה אך אכילה היא הדרך הטובה ביותר לקבל את התזונה הדרושה לך כדי לשמור על בריאות הגוף. אם הרגלי האכילה שלך גרועים, אז היתרונות של פעילות גופנית פוחתים. בעצם, אתה פועל נגד עצמך.

עולם העבודה חייב את הצורך בכל דבר מיידי, כולל אוכל. אם אין לך זמן לארוחת בוקר, אתה תופס בר גרנולה ארוז מראש. לארוחת צהריים, אתה אוכל ארוחה קפואה הניתנת למיקרוגל ותופס סודה מהמכונה האוטומטית. ארוחת הערב מגיעה ממסעדת מזון מהיר או ממקום אוכל אחר.

עבור אמא עסוקה, סוג זה של אכילה מעובדת לא עומד להניב את האנרגיה הדרושה לה כדי לעבור את היום בהצלחה. מזונות אלה עשויים להיות בסדר בבת אחת, אבל הם בהחלט לא צריכים להיות כלל האצבע. הרגלי אכילה בריאים לאמא מתורגמים להרגלי אכילה בריאים גם עבור שאר בני המשפחה.

נתחיל במה שאמא צריכה לאכול. אין צורך ביותר מ-12 אונקיות חלבון ליום. אנשים לא מבינים שלא קשה לקבל כל כך הרבה חלבון. בדרך כלל אנו מקבלים יותר מדי חלבון שנאגר בגוף כשומן. מנה אחת או שתיים של פרי וחמש עד שבע מנות ירקות מומלצות בכל יום. יש להפחית שומנים למינימום, כאשר רובם הם שמנים בלתי רוויים. פחמימות צריכות להגיע בצורה של דגנים מלאים, שעועית וקטניות. יש לצרוך מעט מאוד סוכר מעובד.

הדרך הטובה ביותר להשיג זאת היא תכנון מראש. ערב לפני, תכננו מה תאכלו למחרת. ארוז את החטיפים שלך לגדלי מנות והרכיב את הארוחות שלך.

סופי שבוע הם זמן טוב לבשל מספר ארוחות לשבוע הקרוב. כך ניתן להפריד את הארוחות למיכלים ולהקפיא לחימום מאוחר יותר. מכיוון שהכנתם את האוכל, אתם יודעים אילו סוגי מרכיבים יש בו.

אם אתם מתכננים לצאת במהלך ארוחת הצהריים, תקנו סלט או ארוחה אחרת שאינה זקוקה לקירור. אם כן, נשא תיק אוכל מבודד עם שקית קרח. בדרך זו, אתה אף פעם לא בלי משהו בריא לאכול.

אמא עסוקה עדיין יכולה להיות אמא בריאה. השתמש בסופי שבוע כדי להכין ארוחות עתידיות. ערבבו את המשפחה כדי להפחית את העבודה ולהגדיל את מגוון הארוחות.